facebook

linkedin

pinterest

Hoe scheid je prive en zakelijk op je Facebook profiel?

Meer dan de helft van alle Nederlanders zijn op Facebook actief. Met de grootste groei bij de groep van 35+. Grote kans dat dus ook uw klanten op Facebook te vinden zijn. Jammer dat u er nog niet of weinig gebruik van maakt. Moet u hiervoor een (zakelijke) Facebook pagina opzetten? Niet per se. Ook met uw persoonlijke profiel kunt u prima in contact treden met (potentiƫle) klanten. Maar uiteraard wilt u voorkomen dat zij grappige - maar wel ongepaste - vakantiefoto's te zien krijgen.

Wat heeft u na de Facebook Workshop geleerd en bereikt?

  • U heeft de instellingen van Facebook volgens uw eigen behoeftes aangepast
  • U weet berichten aan beperkte doelgroepen te sturen
  • U bent in staat groepen of personen uit te sluiten
  • U heeft nu voldoende zelfvertrouwen om uw Facebook profiel ook zakelijk actief in te zetten.

Hoe is de Facebook Workshop opgezet?

  • max 8 deelnemers (eigen laptop mee te nemen)
  • combinatie van presentatie en praktijkopdrachten
  • (digitale) handouts met literatuurtips en templates
  • lidmaatschap van een Facebook groep waarin successtories en vragen met elkaar kunnen worden gedeeld

Kosten

De kosten voor deze Facebook Workshop zijn Euro 119,-- incl. koffie, thee & water. 

Wilt u niet alleen uw persoonlijk Facebook profiel voor zakelijke doeleinden gebruiken maar bent u ook toe aan een (zakelijke) Facebook pagina? Schrijf u dan in voor de vervolg-workshop op 27 november. Bij boeking van twee of meer workshops, ontvang je een korting van Euro 20,-- per workshop.

Waar en wanneer vindt de Facebook Workshop plaats?

Woensdag 20 november om 13.30 uur in het Alphen Business Center.

Deze workshop kan ook op in-company basis worden gegeven aan kleine groepen van minimaal 3 personen. Belt u of mailt u mij voor een afspraak?

button-facebook-schrijf-in

 

Wilt u deze pagina graag delen met uw sociale netwerken?